onsdag, december 24

Jul

God kommersialitetsdånande högtid! Med aditional Kärlek! :D

Min stol är än mer intressant att bestiga var dag. Mest spännande var sittandet mellan natt och mer efter. Välkommen tillbaka.

Att jag skriver oförståeligt förstår i alla fall du, men förstår du det förstår jag att du förstår vad som förstås skall, det vet du.

Perforera edra räta linjer nedanstående kalken och fall, han är kommen, I viljen det högsta av spektra överskölja de mina. Min framgång i fallet verkar för tillfället i quantum statis men Du vet att jag kommer inte nöja mig förränn det dubbla.

En afton i kristendomens tecken, i mörkrets våld, gott sällskap och kapitalismens anda. God jul.

Giv mig all glans, all guld, all prakt att skänka efter.
I mig finns allt. Söken och I skall återfinna.

Euforin finns nog, men sökandet pågår, vad är..?

Vän i kram jag giver, gott slut!

Inga kommentarer: